AccuWeather به کمک هوش مصنوعی نیاز های کاربران خود را تامین میکند

AccuWeather به کمک هوش مصنوعی نیاز های کاربران خود را تامین میکند

1 شهریور 1400

نوشته شده توسط آیپا

اگر تصمیم به سفر کاری یا تفریحی دارید بررسی وضعیت آب و هوا برای شما یک امر ضروری است . AccuWeather یک نام تجاری معتبر جهانی است که مردم از طریق چندین پلتفرم برای به روز رسانی آب و هوا در ایالات متحده و در سراسر جهان به آن دسترسی دارند. AccuWeather معیارها و داده های پیچیده را به تجسم داده های جامع و قابل هضم در خارج از منزل تبدیل می کند و میتواند پیش بینی دقیقی از وضعیت آب و هوا به شما ارائه دهد. در حالی که استفاده کنندگان از این پلتفرم برای محافظت از خانواده خود در برابر خطرات آب و هوایی و برنامه ریزی برای فعالیتهای تفریحی به صورت روزانه از AccuWeather استفاده میکنند، اما به دلایل بهداشتی نیز به دنبال پیش بینی و هشدارهای دقیق آب و هوا هستند.

درباره AccuWeather

بیش از 1.5 میلیارد نفر در سراسر جهان از AccuWeather برای کمک به آنها در برنامه ریزی زندگی ، حفاظت از مشاغل و کسب درآمد بیشتر از روز خود استفاده می کنند. AccuWeather پیش بینی های ساعت به ساعت و دقیقه به دقیقه را با دقت بالا و محتوای سفارشی و ارائه ویدیوهای جذاب از طریق تلفن های هوشمند، رایانه همراه، سایتهای اینترنتی سیمی و تلفن همراه رایگان از طریق AccuWeather.com ارائه می دهد ، AccuWeather در سال 1962 توسط بنیانگذار، ر جوئل ن. مایرز تاسیس شد. او یکی از اعضای انجمن هواشناسی آمریکا که توسط مجله کارآفرین به عنوان یکی از کارآفرینان برتر تاریخ آمریکا شناخته شد. AccuWeather همچنین طیف گسترده ای از راه حل های سازمانی بسیار سفارشی را برای رسانه ها ، مشاغل ، دولت و موسسات ، و همچنین اخبار آب و هوا ، محتوا و فیلم برای بیش از 180،000 وب سایت شخص ثالث ارائه می دهد. مدیرعامل AccuWeather، بری لی مایرز، برنده جایزه در مسائل مربوط به اطلاعات آب و هوایی جهانی و یکی از شناخته شده ترین طرفداران جهان برای روابط همکاری بین آژانس های آب و هوایی دولتی و صنعت آب و هوا است. او در فضای اطلاعات دیجیتال آب و هوا پیشرو است. یکی از رهبران برنده جایزه در مسائل مربوط به اطلاعات آب و هوا در جهان و یکی از معتبرترین طرفداران جهان برای روابط همکاری بین آژانس های آب و هوایی دولتی و صنعت آب و هوا است. او در فضای اطلاعات دیجیتال آب و هوا پیشرو است.

شروع همه گیری ویروس کرونا بر چگونگی و حتی زمانی که مردم می توانند برای تنفس هوای تازه بیرون بروند تأثیر گذاشت. زمانی که AccuWeather در آستانه همه گیری ویروس کرونا قرار گرفت، از یک راه حل برنامه ای استفاده می کرد که دامنه آن محدود بود. این شرکت به دنبال شریکی بود تا استانداردهای بالای AccuWeather را رعایت کند. در جریان مهندسی مجدد برنامه اصلی خود در بحبوحه همه گیری، AccuWeather از پلتفرم Microsoft Azure برای مقیاس بندی سریع و توسعه کاربران استفاده می کند، تا از میلیون ها رابط برنامه نویسی برنامه (API) در سیستم خود بهتر پشتیبانی کند. و نیاز شدید کاربران به دقیق ترین و به موقع ترین داده ها را برطرف می کند.

AccuWeather به عنوان یک مارک آب و هوایی که به دلیل دقت بالای خود مشهور است، به طور مداوم نحوه انتقال داده ها و اطلاعات را به بهترین نحو به مصرف کنندگان وابسته به آن برای زندگی بهتر، ساده تر و ایمن تر در نظر می گیرد. مردم برای پیش بینی و برنامه ریزی برای حوادث شدید آب و هوایی به پیش بینی های دقیق آب و هوا، هشدارها و بینش ها متکی هستند. گزارش های دقیق در مورد شاخص های کیفیت هوا (AQI) و اطلاعاتی در مورد راههای ایمن و راحت در خارج از منزل هنگام همه گیری ویروس کرونا، همیشه تقاضای زیادی دارد. به گفته کریس پتی، مدیر ارشد فناوری جهانی در AccuWeather ، “مشتریان ما به AccuWeather اعتماد می کنند تا در مورد شیوه زندگی تصمیم گیری کند و همچنین خود را در شرایط آب و هوایی تهدید کننده زندگی ایمن نگه دارد.” گنجاندن فناوری قابل اعتماد در تمام سیستم های این شرکت بسیار مهم بود.

در اواخر سال 2018، AccuWeather استفاده از Azure را برای سیستم های فناوری پشتیبان خود آغاز کرد و در انجام این کار موفقیت آمیز بود. به همین دلیل است که در مدت زمان قابل توجهی، این شرکت با اطمینان از Azure برای راه حل جدید خود برای افزایش اطلاعات آب و هوا برای کاربران خود در سریع ترین زمان استفاده می کند. Azure این  کمک را به این شرکت آب و هوایی کرد تا  بتوانند راه حل جدید برای استفاده از مجموعه داده های آب و هوایی و تبدیل آنها به فرمت تصویری مورد نیاز است که کاربران امروزی در سراسر جهان به راحتی می توانند در یک نگاه، به عنوان یک پلتفرم جدید در مورد تجربیات و زندگی در فضای باز حرکت کنند.

فناوری هوش مصنوعی به مشتریان AccuWeather قدرت می بخشد

در حالی که سیستم پشتیبان شرکت به روز شده بود، برنامه های AccuWeather علاوه بر بستر Azure در بستر های قدیمی نیز  کار می کردند. پتی در این باره گفت: “هر برنامه ای مستقل بود.” در نهایت ، تنظیم برنامه محدود بود و AccuWeather متعهد شد که منبع آب و هوایی مناسب برای مخاطبان جهانی خود باشد. AccuWeather خواهان یک راه حل برنامه ای بود که میزان کد مشتری را در برنامه های خود به حداقل برساند. پتی تأیید می کند: “این در مورد توانمندسازی کاربران ما با اطلاعات آب و هوا است که از سراسر جهان جمع آوری شده و به طریقی قابل استفاده اند و به طور موثر گردآوری شده است.” تیم  AccuWeather می دانست که به راه حل جدیدی نیاز دارد که بتواند از میلیون ها ورودی پیچیده داده، کیت توسعه نرم افزار (SDK) و API ها پشتیبانی کند تا تجسم شخصی تری از پیش بینی آب و هوا را برای کاربران ایجاد کند.

هنگامی که بحران سلامت به وجود آمد، AccuWeather متوجه شد که گفتگو در مورد آب و هوا و تاثیر آن بر زندگی روزمره مردم به طرز چشمگیری تغییر کرده است. به گفته متیو ویتبسکی، مدیر محصولات شاخص درAccuWeather ، “ما مجبور شدیم با کاربران خود گفتگوی متفاوتی داشته باشیم … [هرچند] ماموریت اصلی یکسان است.” فراتر از بحران سلامت، میلیون ها کاربر نیز با نگرانی های مربوط به کیفیت هوا و بلایای طبیعی در نقاط مختلف جهان مانند آتش سوزی و طوفان دست و پنجه نرم می کردند.

یک پلت فرم جدید بر نام تجاری AccuWeather تأثیر مثبت می گذارد

در مدت زمان نسبتاً کوتاهی، AccuWeather با موفقیت و پلتفرم خود را تغییر داد و یکپارچه کرد. پتی می گوید: “به دلیل اطلاعات کاربردی که Azure به ما میدهد، هنگامی که برنامه ما روی Azure سوار شد بدون درز و بسیار موفق بود.” “ما رشد کاربران را تجربه کردیم. یکی از مزایای حضور در ابر مایکروسافت، قابلیت توسعه است. ” از زمان راه اندازی برنامه جدید، AccuWeather از اطلاعات کاربردی و قابلیت اطمینان Azure استفاده کرده است و روزانه میلیاردها درخواست داده را بدون هیچ مشکلی ارائه می دهد. پتی می گوید: “ما برای رشد آماده بودیم و به شریکی نیاز داشتیم که بتوانیم به آن اعتماد کنیم.”

AccuWeather به عنوان شرکتی با دسترسی جهانی رو به رشد، در حال حاضر مجموعه داده های فعال تری را در اختیار دارد. داگ هونیکل، معاون مهندسی نرم افزار در AccuWeather گفت: “AccuWeather در حال حاضر به طور متوسط ​​بیش از 59 میلیارد تراکنش API در روز دارد و از ماه ژوئیه تا کنون 10 درصد رشد داشته است.” “ما در زمینه وب بدون مشکلات قطع و یا عدم دسترس بودن مواجه نشدیم، که این مسئله موفقیت پلتفرم Azure را نشان می دهد.”

برنامه جدید نه تنها به جذب کاربران بیشتر کمک کرد، بلکه با هدف AccuWeather برای ارائه اطلاعات آب و هوا به مخاطبان گسترده به صورت محلی و بدون مسائل مربوط به فناوری، هماهنگی بیشتری داشت. به گفته مارک ایانلی، مدیر ارشد حساب فنی در AccuWeather، نام تجاری شرکت در سطح جهانی به طور مداوم و پایدار در حال رشد است. وی گفت: “توانایی [به اشتراک گذاری اطلاعات] سریع، کارآمد و قابل اعتماد به ما اجازه می دهد تا شرکتی جهانی باشیم که می خواهیم باشیم.” برنامه جدید اکنون بیشتر مطابق علایق و نیازهای شخصی کاربران است و در منطقه جغرافیایی خاص هر کاربر بومی سازی شده است.

تحول دیجیتال شرکت به کمک پلتفرم مایکروسافت

حتی در شرایط بی سابقه کرونایی، AccuWeather قادر به حفظ و حتی رشد مخاطبان خود بوده و به مصرف کنندگان در سراسر جهان کمک می کند تا در مورد چالش های طولانی مدت منحصر به فرد بهداشت و ایمنی برنامه ریزی کنند. ایانلی می گوید: “دیدن این که ما چقدر در دسترس مردم قرار داریم و اینکه چقدر افراد به آنچه در تصمیم گیری های روزمره خود در اختیارشان می گذاریم احترام می گذارند و برای ما احترام آور است.”

AccuWeather با وجود سیستم های فناوری جدید، توانمندتر شده است تا در ماموریت خود موفق به ارائه اطلاعات آب و هوایی به افراد و مشاغل برای کمک به آنها در حفظ امنیت ، محافظت از خانواده خود و برنامه ریزی برای هر شرایطی شود.

AccuWeather ربات آب و هوا را برای فیس بوک معرفی می کند

AccuWeather ، بزرگترین مرکز اطلاعات آب و هوا و رسانه های دیجیتال، از راه اندازی AccuWeather برای فیس بوک مسنجر خبر داد. دستیار آب و هوایی مجهز به هوش مصنوعی، سوالات کاربران را پاسخ می دهد و پاسخ های آب و هوا و پیش بینی های محلی را با دقت بالا ارائه می دهد.

این ربات به کاربران کمک می کند تا به اطلاعات دقیق، شخصی و پیش بینی آب و هوا دسترسی داشته باشند تا به آنها در برنامه ریزی بهتر روز خود کمک کند. این هوش مصنوعی با کاربران به زبان محلی خودشان در مورد پیش بینی آب و هوا  در سراسر جهان یا سایر سوالات مربوط به آب و هوا با شما گفت و گو میکند.

وقتی کاربران از AccuWeather می پرسند که آیا امروز به چتر، عینک آفتابی یا کاپشن نیاز دارند، برنامه بر اساس پیش بینی آنها توصیه های مناسب را ارائه می دهد. این ربات همچنین به کاربران کمک می کند تا شرایط و پیش بینی های مکان دقیق آنها و میلیون ها مکان دیگر را در سراسر جهان به سرعت پیدا کنند. این ربات همچنین پیش بینی های اختصاصی و اختصاصی آب و هوا مانند  RealFeel® و AccuWeather’s MinuteCast® را ارائه می دهد. همچنین میتواند پیش بینی بارش دقیقه به دقیقه برای دو ساعت آینده را نیز انجام دهد.

استیون اسمیت، رئیس رسانه های دیجیتال برای AccuWeather گفت: “ما بسیار خوشحالیم که AccuWeather for Messenger را به عنوان راهی جدید و طبیعی برای مخاطبان به مخاطبان خود معرفی می کنیم.” “بخش بزرگی از مخاطبان اینترنتی ما هر روز در فیس بوک هستند و به دنبال بحث در مورد آب و هوا، به اشتراک گذاشتن آب و هوا و مطلع شدن از بهترین پیش بینی های موجود در هر کجا که هستند. مسنجر بستری عالی برای گسترش مکالمه به شکلی است که بسیار شخصی شده و برای کاربران کاملاً طبیعی به نظر می رسد. ” ربات AccuWeather آماده است تا کاربران را در مورد سوالات متداول و پیش بینی آب و هوا برای مکان های سراسر جهان مطلع کند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت آرمان رایان شریف محفوظ می باشد