شرکت zammo به کمک پلتفرم هوش مصنوعی، چت بات ها و دستیار صوتی هوش مصنوعی خود را گسترش میدهد

شرکت zammo به کمک پلتفرم هوش مصنوعی، چت بات ها و دستیار صوتی هوش مصنوعی خود را گسترش میدهد

10 شهریور 1400

نوشته شده توسط آیپا

فناوری دستیار های صوتی در حال رشد انفجاری است. مشتریان به طور فزاینده ای انتظار دارند که شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی که با آنها تعامل دارند در تلفن‌های همراه و بلندگوهای هوشمند حضور صوتی داشته باشند. Zammo، شریک فناوری مایکروسافت، از Azure برای ایجاد ساده و مقرون به صرفه برای سازمان های مختلف در ساخت برنامه های کاربردی صوتی در سطح سازمانی و بدون تجربه برنامه نویسی استفاده می‌کند.

Diedrich Espresso، فروشگاه زنجیره ای قهوه در واشنگتن غربی، به دلیل قهوه عالی و کیفیت در هر فنجان معروف است. یاسمن دیدریش، صاحبخانه می‌گوید: “ماموریت من این است که هر بار یک نوشیدنی کامل به شما ارائه دهم.” فاقد کارکنان فناوری اطلاعات، شرکت محلی قهوه از منابع یک نیروگاه فناوری برخوردار نبود. اما این باعث نشد که دیدریش مغازه‌های خود را برای دوستداران جاوا به راحتی پیدا کند. تنها در یک رو، او یک ربات صوتی را برای کمک به مشتریان فعلی و آینده نگر به منظور دستیابی به نزدیکترین مکان ها به کار برد. هنگامی که برای اولین بار برنامه صوتی جدید خود را که با فناوری هوش مصنوعی مایکروسافت و Zammo ساخته شده بود، گفت: “ما برنامه Diedrich را وارد سال 2020 می‌کنیم.”

با پیشرفت پلتفرم هوش مصنوعی، مشاغلی مانند Diedrich Espresso می‌توانند به راحتی مشتریان را از طریق صدا در تلفن های همراه و بلندگوهای هوشمند جذب کنند. Zammo، یکی از اعضای شبکه شریک مایکروسافت، از خدمات Azure و Azure Cognitive Services استفاده می‌کند تا ساختن برنامه های صوتی در سطح سازمانی و بدون بستر برنامه بدون تجربه برنامه نویسی را برای سازمان های مختلف در هر اندازه ساده و مقرون به صرفه کند.

برنامه‌های صوتی “مرز جدید” هستند

خواه از ترس COVID-19 برای لمس هرچه کمتر چیزها، خواسته های چند وظیفه ای کار، خانه و مدرسه، یا راحتی ساده بدون کنترل دست استفاده شود، افراد بیشتری برای یافتن اطلاعات و ایجاد صدا به سراغ صدا می‌روند. خریدها برادلی متروک، متخصص صنعت هوش مصنوعی اخیراً گزارشی از Juniper Research به اشتراک گذاشت که پیش بینی می‌کند تجارت صوتی از 22 میلیارد دلار در سال 2020 به بیش از 164 میلیارد دلار در سال 2025 برسد . تحقیقات Juniper نشان داده است که مصرف کنندگان تا سال 2024 با بیش از 8.4 میلیارد دستگاه با دستیارهای صوتی در ارتباط هستند، در حالی که انتظار می‌رود 4.2 میلیارد دستگاه تا پایان سال 2020 مورد استفاده قرار گیرد.

مارک‌های بزرگ هیچ هزینه ای برای سهیم شدن ادعاهای خود در این فضای تجارت صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی صرف نکرده اند و اطمینان حاصل می‌شود که مشتریان می‌توانند به راحتی آنها را در دستیارهای صوتی تلفن هوشمند یا بلندگوی خانگی پیدا کنند. در حال حاضر ، Zammo به مشاغل کوچک و متوسط ​​، مانند Diedrich Espresso ، این امکان را می دهد که قطعه ای از آنچه Alex Farr مدیرعامل Zammo آن را “مرز جدید” می نامد را بسازند و ساختن چت بات متنی و صوتی را برای هرکسی ساده و ارزان قیمت کند. استیسی کیلر، مدیر موفقیت مشتریان در Zammo ، با اشاره به Farr می گوید: “دیدگاه او دموکراتیزه کردن صدا است.” به عنوان مالک سابق یک کسب و کار عکاسی، کیلر مشتاق است که به مشاغل کوچک اجازه دهد به فرصتهای مشابهی که شرکتهای بزرگتر دارند دسترسی داشته باشند.

ربات‌ها در یک روز

قبل از Zammo، ایجاد راه حل های هوش مصنوعی از ابتدا زمان بر و پرهزینه بود. شرکتهای بزرگ اغلب تیمی از مهندسان و توسعه دهندگان را برای ماه‌ها استخدام می‌کنند، با هزینه ای بسیار زیاد. هر پلتفرم صوتی الزامات و مدلهای داده خود را دارد و آموزش یک ربات به مهارتهای فنی تخصصی نیاز دارد. امنیت دامنه صدا یکی دیگر از موانع بود.

با استفاده از پلتفرم هوش مصنوعی Zammo، که از سرویس های ابری Microsoft Azure استفاده می‌کند، این چالش ها کنار گذاشته می‌شود و کاربران غیر فنی را قادر می‌سازد تا برنامه های صوتی مارک دار و چند پلتفرمی را در کمتر از یک روز ایجاد کنند. از طریق یک پورتال بصری و مبتنی بر وب، یک سازمان جزئیات اصلی، سیاست حفظ حریم خصوصی و پیوند پرسش و پاسخ را وارد می‌کند.

 Zammo این اطلاعات را می‌بلعد و آن را به یک ربات تبدیل می‌کند که به پرسش های صوتی در کانال های معروف مانند Amazon Alexa و Google Assistant یا از طریق متن‌، از طریق بسترهای چت مانند چت بات های وب سایت، مسنجر فیس بوک، تیم های مایکروسافت، پاسخ صوتی تعاملی و سرویس پیام کوتاه پاسخ می‌دهد. از آنجا، مشاغل می‌توانند به همان اندازه که می‌خواهند و با سرعت  وارد هوش مصنوعی مکالمه محور شوند.

فناوری صدا برای هر سازمانی

Zammo شرکت‌ها، سازمان‌ها و آژانس های دولتی را مجهز می‌کند تا برای موارد معمول استفاده از ماژول های مکالمه از پیش ساخته شده را انجام دهند. همچنین مشاغل می توانند از Zammo برای اتصال به رابط های برنامه نویسی برنامه های کاربردی موجود و سیستم های پشتیبان استفاده کنند تا حضور هوش مصنوعی مکالمه خود را به حداکثر برسانند. به عنوان بخشی از تعهد خود به موفقیت مشتری، Zammo به مشتریان در هر اندازه آموزش می‌دهد که چگونه مکالمات چند مرحله ای و ماژول‌های مکالمه خود را بسازند.

کیلر می‌گوید: “من هرگز اولین باری را که صبح یک اعلان مبنی بر ثبت نام یک کسب و کار دریافت کردیم، هرگز فراموش نمی‌کنم و چند ساعت بعد، من دریافت کردم که یک برنامه صوتی برای انتشار ارسال کرده است.” “از ابتدا تا انتها، من تعامل صفر با مشتری داشتم. اما این شگفت انگیز بود. آن زمان بود که می‌دانستم ما بستری را ایجاد کرده ایم که هر سازمانی می‌تواند از آن استفاده کند. “

ویژگی دیگر: سیستم اختصاصی Zammo به کاربران کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که نام دامنه صوتی یکسانی در سیستم عامل ها دارند. کیلر توضیح می‌دهد: “هنگامی که نامی برداشته می‌شود، از بین می‌رود.” “این به ویژه برای مشاغل کوچک مشکل است، جایی که بسیاری از شرکت ها نامهای مشابه یا حتی یکسان دارند.” در حال حاضر، Zammo تنها سیستمی را دارد که می‌تواند قبل از ساخت برنامه صوتی، به جای منتظر ماندن آن برای بررسی در دسترس بودن، نام دامنه صوتی را در همه سیستم عامل ها بررسی کند.

از قهوه گرفته تا COVID-19

Diedrich Espresso یکی از داستانهای موفقیت اولیه Zammo در طیف وسیعی از موارد استفاده بود. هنگامی که اولین مورد COVID-19 در آنجا شناسایی شد، دولت شهرستان Snohomish در واشنگتن با سوال گسترده ای از تحقیقات عمومی مواجه شد. این استان برای ایجاد نیروی چند برابر برای کارکنان خسته کننده خود، با مایکروسافت و زامو همکاری کرد تا چت بات را تنها در 48 ساعت پیاده سازی کند. این سرویس اطلاعات توسعه و بهبود اقتصادی را ارائه می‌دهد و هزاران پرسش را به صورت شبانه روزی به چندین زبان پاسخ می دهد.

در روزهای ابتدایی بیماری کووید -19، کینگ کانتی-محل زندگی در سیاتل- در عرض یک هفته یک چت بات COVID-19 ساخت و اطلاعات بهداشتی و پاسخهای حیاتی را در اختیار عموم قرار داد. با استفاده از ربات برای بررسی درخواست ها، این سیستم ماهانه تقریباً به 10 هزار سوال پاسخ می‌دهد و پرسنل پرستاری مرکز تماس COVID-19 را آزاد می‌کند تا به افراد مبتلا به علائم به صورت فردی پاسخ دهند.

توانمندسازی مشتریان

Zammo یکی از هزاران فروشنده نرم افزار مستقل (ISV) است که محصولات نرم افزاری را به عنوان سرویس (SaaS) توسعه می دهد که بر روی Azure اجرا می‌شوند. مایکروسافت در تلاش است روابط ISV خود را توسعه دهد و نه تنها ابزارها و بسترهای خود را در اختیار این شرکای فناوری بلکه افراد آن نیز قرار دهد. کیلر می‌گوید علاوه بر دسترسی به کد منبع باز مایکروسافت، این ارتباط انسانی مداوم با کارکنان مایکروسافت است که Zammo را قادر می‌سازد تا مشتریان را توانمند سازد. او می‌گوید: “ما واقعاً دوست داریم که مایکروسافت چگونه مهندسان و مدیران پروژه را در دسترس قرار می‌دهد، بنابراین اگر سوالی وجود داشت، مهندسان ما می‌توانند مستقیماً به آن افراد مراجعه کرده و پاسخ بگیرند.”

این همکاری منجر به یک کارگاه 60 دقیقه ای در سپتامبر 2020 شد تا شرکای مایکروسافت نحوه حمایت از مشتریان در استفاده از Zammo AI برای اطمینان از حضور آنلاین آنها و جلب مشتریان از طریق صدای مکالمه را بیاموزند. امروزه، کارشناسان فروشگاه مایکروسافت برنامه های صوتی مجازی Zammo و آموزش چت بات را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​ارائه می‌دهند تا بتوانند با استفاده از نام تجاری و چند کاناله محاوره ای خود را توسعه دهند.

استفاده از قابلیت‌های Azure چیزی است که راه حل Zammo را ممکن می‌سازد، از پشتیبانی فوری به بیش از 40 زبان گرفته تا کار بی وقفه با سایر محصولات مایکروسافت. به عنوان مثال، King County بات چت خود را برای همکاری با Microsoft Dynamics 365 و CRM خود برای تقویت مکالمات و اجازه دادن به کارکنان غیر فنی برای به روزرسانی به موقع ایجاد کرد.

قابلیت تجزیه و تحلیل داده های داخلی امکان بازخورد سریع و تنظیم دقیق را فراهم می کند. تیم King County داده های مشارکت کاربران را برای افزودن محتوای جدید بررسی کرد که سوالات بی پاسخ را تا 85 درصد کاهش می دهد. در شهرستان Snohomish، بررسی داده های بینش کاربران نشان داد که 44 درصد مردم از طریق صدا به سیستم دسترسی پیدا کرده اند – حتی اگر قابلیت های صوتی سیستم هرگز منتشر نشده باشد.

غلبه بر بی میلی

کیلر به یک پیمانکار کوچک در کلرادو اشاره می کند که تمایلی نداشت-در میان عدم اطمینان از COVID-19-شخص جدیدی را استخدام کند تا تعداد زیادی از تحقیقات را انجام دهد. به عنوان یک مرحله موقت، او از Zammo برای ایجاد هوش مصنوعی مکالمه به عنوان ربات صوتی و چت بات استفاده کرد. پورتال داشبورد پیمانکار نشان داد که به 400 تا 500 پرسش در ماه پاسخ می‌دهد. کیلر می‌گوید: “از منظر مشاغل کوچک‌، زمان زیادی صرفه جویی می‌شود.”

بیشتر از همه، کیلر دوست دارد وقتی صاحبان مشاغل کوچک احساس قدرت می‌کنند که متوجه شوند به ابزار مهمی دسترسی دارند که در ابتدا دور از دسترس به نظر می‌رسید. “ما بسیاری از مشتریان را به این نتیجه می رسانیم که” این کار آسانی است” با پلتفرمی که Zammo ایجاد کرده است، انتظار داشته باشید که به زودی افراد بیشتری به انقلاب صدا بپیوندند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت آرمان رایان شریف محفوظ می باشد